
Kom med på leverandørlisten
Odsherred Kommune råder over hele 170.000 kvadratmeter bygninger – og de skal både vedligeholdes, renoveres og bygges om. Det betyder løbende opgaver til håndværkere inden for alt fra tømrerarbejde og VVS til maleropgaver og ingeniørrådgivning. Dette både, hoved-, total- og fagentrepriser.
Sådan fungerer det
Når kommunen har en ny opgave, udvælges typisk 2-3 håndværkere fra leverandørlisten til at byde på opgaven. Opgaven går til den virksomhed, der vurderes bedst egnet og tilbyder en god pris.
Sidste år blev der løst mere end 50 opgaver af virksomheder fra leverandørportalen – og der er mange flere på vej.
Kom med på listen
Alle er velkomne til at søge optagelse i leverandørportalen. Du skal blot bekræfte, at du vil overholde kommunens sociale klausuler, bl.a. at tage elever og lærlinge ind, hvis opgaven giver mulighed for det. Kommunen laver stikprøvekontrol, så alle lever op til kravene.
Du kan søge om optagelse her:
www.odsherred.dk/kommuneinformationer/udbud
Spørgsmål?
Har du spørgsmål eller vil du høre mere om mulighederne, så er du velkommen til at kontakte:
Peter Sørensen, afdelingsleder for Ejendomme:
pesor@odsherred.dk /59666694
Eller kontakt kommunens udbuds- og indkøbsteam:
indkoeb@odsherred.dk